Dagens löpning

Idag stod fartlek på schemat och det var (eller ja, är) jobbigt, framförallt när man går tillbaka till lite långsammare tempo. Men det blev 2 km uppvärmning, 5 km fartlek och sedan 1 km nedvarvning. Summa av det hela blev 8 km löpning. Det var tungt idag och jag fick lite för mycket känningar i höger benhinna. Men troligtvis och förhoppningsvis är det inte benhinnan utan mina muskler där som är lite svaga. Så jag borde kanske börja stärka upp framsida smalben. Om jag lägger en vikt på tårna och kör tålyft kanske? Jag är seriös alltså..

Nu skulle jag egentligen varit på hockey, men fick sjuktäckligtalldelesförmycket ont i skallen så något stående på Hovet blev det inte tal om. Fasiken! Det känns inget bra att sitta här hemma. Och så ligger de under också. Dax att vända nu va?

Nej, nu ska jag vila och se till att bli av med huvudvärken. Trevlig torsdag!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hej



Mitt namn är Rebecka Dinler och representerar DS Trademark som har utbildningar inom

Sport, PT Personlig tränare, Kost och Massage.



Har du intresse för att utveckla dig och dina kunskaper inom Hälsa och Fitness?

Vi har ett kanon erbjudande denna månaden där du får hela 50% rabatt på våra ordinarie priser!!



Så om Du gått i tankarna tidigare till att utbilda dig till Personlig Tränare / Kostrådgivare el Massör - Tveka inte!

Anledningen har aldrig varit större än nu!

Vi på DS Personal Training School kan stolta säga att framtiden yrke är inom Hälsa och Fitness.



Är du intresserad eller har du några frågor vänligen kontakta mig på mail eller telefon för mer info.

Besök gärna våran hemsida www.dstrademark.se och läs mer om kursinnehåll och all info om våra utbildningar.



Ps. För att hålla en hög standard på våra utbildningar tar vi inte mer än 15 studenter per kurstillfälle.



Hoppas höra från dig!

--

Vänliga hälsningar



Rebecka Dinler

Rektor/regionsansvarig Västra Götaland

Ds Personal Training School



Lilla Bommen 1 vån 14

411 04 Göteborg

0709- 56 18 08

[email protected]

2012-02-03 @ 12:36:34
URL: http://www.dstrademark.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0