Från 15 km till party

Det blev 15 härliga kilometrar idag och nu känns det i benen. Det blev en sån där härlig tur som man liksom vill ha varenda gång. Men så har jag hört att man måste ha lite motgångar för att kunna växa. Så lite av allt är nog ett motto att ta fasta på!

Jag är duschad, sminkad och påklädd och har lunchen i magen. Nu ska jag hem till min vän och fira att hon snart blir halvvägs till femtio. Jag får träffa mina underbara vänner och inhämta en massa energi! Nu sitter jag här och lyssnar på en massa gammal musik som det finns en triljon minnen till. Härligt! Nu är bara frågan vilja skor jag ska ha..? Och jacka? Ja, sen kan jag gå.


Glad tjej, jag lovar!


Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0