Grattis till en halv kortlek

26..en halv kortlek..vad är skillnaden? Förra året blev jag ett kvarts sekel, detta år blev jag en halv kortlek. Min far är allt fyndig han. Men nu har han press på sig, vad blir det nästa år liksom? Hehe..

Dagen har hur som haver varit hellyckad. Jag fick ett fint firande på jobbet. Semlor med ljus i. Dock bara 16 stycken. Jag måste vara väldigt ung i sinnet..? Sedan sprang jag hem och fixade två pajer, en västerbotten- och en köttfärspaj, gjorde pannacotta och fixade lite. Och sedan körde jag kvällsfirande och nu känner jag mig firad för ett tag framöver.


Födelsedags- och fettisdagsfirande.


Jo man tackar. Tant blev man på kuppen!


Pajer där en av dem blev gaanska salt. Jag gillar förvisso kryddor men..

Det är en dag imorgon också då det blir åter till gamla vanor. Lunchpump och inte lika mycket kalas. Men vi gör det till en kalasonsdag ändå! Visst?

Ha en härlig kväll! På återskrivande!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0