Löpning

Jag har haft en liten dipp de senaste dagarna. Jag har intagit lite för mycket av fel sorts föda, missat ett löppass som skulle innehållit både koordinationslopp, fartlek och lite annat och sovit lite för dåligt eller lite för lite. Inte hela världen tänker ni. Hela världen tänker jag. Kanske borde jag hamna lite mitt emellan? Det är faktiskt inte hela världen, men jag vet att jag skulle mått bättre om allt gick ihop liksom.

Idag drar jag ner till gymmet för lite löpning. Inget långt och inget speciellt. Men löpning i all sin enkelhet. Precis som jag gillar den. Därefter ska jag nog låta magen få sig en omgång med några plankor, benkast, rumplyft och crunches på pilatesboll. Gärna supersettandes med varandra.  

Ikväll blir det hockey så jag laddar för den och hoppas att kvalserien bara är ett skrämselmoment som inte kommer bli någon verklighet. Jisses vad jag kommer sakna hockeyn när säsongen är över. Men lika glad kommer jag bli när säsong 12/13 sätter igång!


Minnen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0