Onsdag

Hej svejs!

Gårdagens träning var det ja.. Det blev sju kilometers löpbandslöpning och jag var väl nöjd till de sista fem minuterna. Där svek mitt lilla psyke. Men jag jobbar på det!

Idag blev det att instruera min Body pump på lunchen och efter jobbet gick jag ner till gymmet igen och körde bröst och triceps. Jag försökte öka vikterna och bibehålla en snygg teknik. Det gick inte hela vägen, men ett steg vaje gång gör tillslut helheten! Jag var ju minst sagt vältankad från gårdagens vrakmiddag och dagens bullkavalkad på jobbet så det måste vara därför det gick så fint idag. Gilla!

Annars har jag ju helt missat (nja okej, orsaken är nog tidsbrist) att visa mina kläder jag köpte från Casall här om veckan. Finfina löpartights och sköna och funktionella toppar!


Tights. Ett par kortare och ett par låånga löpartights.


Träningslinnen och t-shirt att springa, gymma, Body pumpa..och sova (?) i.

Nu blir det televisionen innan det är dax att sussa. Det är ju en dag imorgon också. Hejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0