Veckans träning vecka sju

Det har hänt så mycket att jag inte har haft tid för cybervärlden. Efter föreläsningen i fredags (som jag berättar mer om ikväll, om jag hinner) fick jag till ett rygg- och bicepspass på gymmet. Jag fick inte till det lika bra som bröstpasset i onsdags, men det kändes helt ok! I fredags blev det lugnt för att på lördagen dra ut och köra 16 km löpning. Milen gick bra och sedan fick jag en rejäl motivationsdipp när de slutliga 6 km skulle köras. Men jag bet ihop och känslan efteråt är ju fantastisk. Sedan skulle jag gå och handla och den lilla turen till affären var nästan jobbigare än löprundan. Sedan blev det städ och dunderfest hos mig. Hur mycket folk som helst på liten yta. Men fasiken vad grymt det blev! Min vila igår motiverades av lördagen. Jag gick och la mig klockan nio (ja, på morgonen!) och sov till klockan ett. Sedan samlade jag brukar, flaskor och skärp och sanerade min lägenhet. Sedan blev det film, pizza, godis och mys. Bästa avslutningen på helgen!

Och här är då förra veckans träning.

Måndag: Instruera Body pump
Tisdag: Löpning 7 km
Onsdag: Instruera Body pump. Gymma bröst och triceps
Torsdag: Löpning ca 8 km
Fredag: Gymma rygg och biceps
Lördag: Löpning 16 km
Söndag: VILA

På lunchen ska jag ner i gymmet och ikväll blir det intruerande av Body pump. Jag hade tänkt köra en lunchlöpning idag, men mina skavsår under fötterna från i lördags är inte nådiga! Jag kan knappt gå och drömde till och med att jag hängde på Sös för att jag hade så ont. Så löpning är inte ett alternativ idag. Men imorgon, då ska de bannemig vara fit fot fight igen (fötterna alltså..) för då är det löpning som står på schemat.

Mycket text. Och senare blir det mer. Se till att få ut det bästa av denna måndag nu! Tjing!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0