Seg start

Jag skippade att se matchen i stan och bestälde den hemma istället. Men det blev ju en minst sagt seg start. Eller snarare ingen start alls, förrän typ nu. Dessa derbyn alltså. Nu håller vi tummarna att rätt lag fortsätter att vinna. Djurgården. Precis som det ska vara!

För övrigt tog jag en tripp till stan och köpte lite träningskläder från Casall. Och sedan skulle jag lämna blod. Men det blev inte riktigt så. Blodvärdet var för lågt - igen. Så jag fick vända på klacken och gå. Trist.


Gott snacks när man blir lite deppig för sitt låga blodvärde.

Men löpningen idag gick helt okej i alla fall. Det var jobbigt, men som vanligt skönt efteråt. Men jag ska jobba med mitt psyke för att hålla och orka längre. Och jobba med olika skillander på hastigheter. Jag tycker det är sjukt jobbigt att gå från hög hastighet ner till lite lägre. Då vill jag gärna sänka lite för mycket. Något att tänka på minsann!

Nu ska jag ägna min uppmärksamhet till matchen. Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0