27, 28, 29 och 30

Det handlar om veckans träning såklart. Eller många veckors träning. Jag ligger lite efter i schemat märker jag. Här har vi veckans träning några veckor tillbaka..
 
V 27
Måndag: Instruera Body pump
Tisdag: Insturera Cykel 55
Onsdag: Instruera Body pump + Cykel 45
Torsdag: Instruera Cykel 55
Fredag: VILA
Lördag: Misslyckad löpning som skulle agera sista lånpasset innan marathon
Söndag: VILA
 
V 28
Måndag: Insturera Body pump
Tisdag: Insturera Cykel 55
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: Löpning fyra kilometer
Fredag: VILA
Lördag: Marathon 42 195 meter!!!
Söndag: VILA
 
V 29
Måndag: Sjuk
Tisdag: Sjuk
Onsdag: Sjuk
Torsdag: Sjuk
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: VILA
 
V 30
Måndag: Instruera Body pump
Tisdag: Instruera Cykel 55
Onsdag: Instruera Body pump och Cykel 45
Torsdag: Löpning backintervaller på landet
Fredag: VILA
Lördag: Löpning cirka 7,5 km
Söndag: VILA
 
Igår blev det intervaller på löpband såhär mitt i sommaren. Men mer om det later on. Nu ska jag fixa lunch mellan tvättstugehäng och jobb. Tre dagars jobb till och sedan efterlängtad semester. Underbart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0