Fredag

Godmorgon världen!

 

Dagens tankar virvlar runt. Vilket tempo ska jag hålla? Vilket tempo kan jag hålla? Vad ska jag äta till frukost? Mellanmål? Jag måste ha tankarna på rätt plats, jag måste fortsätta när det är tungt. Fokus, kvinna! Nu blir det jobb, mellanmål, jobb, lunch, jobb, mellanmål, jobb, snacks, jobb, hämta nummerlapp (aaahh, nu är det på riktigt!), mat, film och ladda, ladda, ladda! Haha, tycker ni jag är nojjig? Det här är nog bara hälften av vad jag känner. Men äh, det är mitt egna val att ställa upp men samtidigt måste jag tillåta mig vara nervös. Men kroppen är en cool manick och klarar mer än vad man tror. Enough said. Nu: jobb.

Kanske kan jag dra tankarna till mig relaxhelg på landet, med god mat och mysiga mellanmål? Så ska sommaren fortsätta. Efter lördag..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0