Fyra dagar på Stadion

Jag ligger nerbäddadd och käkar godis och spanar Djurgården - Norrköping. Godiset smakar inte gott, jag vill vara ute denna fina kväll och dammit så var det 1-1 i fotbollen igen. Herreje. Jag skulle gärna stått på Stadion och hejat fram Djurgården till tre härliga poäng, men jag får glädjas att jag faktiskt hängt på Stadion tre dagar i rad nu. I fredags var jag inne en sväng på Stadion för att kontrollera fotbollsgräset (jodå, det såg välansat ut) och förstås känna på löparbanan. I lördags var det ju Marathon (för tusan!!) och igår var jag där på Stadionfesten. Jaja, nu börjar nosen rinna, så jag ska väl ta och varva ner ett par hekto kanske..
 
Stadiongräset godkänt..
 
..och löpbanan likaså
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0