Jag vill ut

Det har varit full rulle den senaste veckan. Tankarna har dessutom fladdrat runt mer än vanligt. Jag har ju den där maran att genomföra. Och uppladdningen har inte varit den bästa. Förkylning, trötta ben, trött kropp och nu har jag ont i ett knä. Inget som känns så värst mycket i och för sig. Men ändå. Jag är så nervös att det kryper i kroppen på mig. Marathon. En petitess tänker vissa. En superlång sträcka att ta sig runt säger jag. En vecka och två dagar kvar..
 
Lilla Sällskapet - Jag vill ut
 
Nu har jag precis (okej, inte precis, men nästan precis) ätit middag efter att ha instruerat en Cykel på Odenplan. Nu ska jag slänga in mitt svettiga tryne i duschen och sedan ska jag försöka varva ner och sova. Sömn är ju också en slags uppladdning inför vad som komma skall.
 
Kram på er, bättre update kommer imorgon! Då är det ju fredag. Bästa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0