Löpbandsintervaller

Igår ställde jag mig alltså på löpbandet för att kötta intervaller. Jag körde två kilometers uppvärmning och sedan satte jag av med fem stycken 300-metersintervaller följt av fem stycken 200-metersintervaller. Det var svettigt. Det var jobbigt. Och alldeles top notch när det hela var över. Totalt blev det sex kilometer inklusive uppvärmning och en liten nätt 500-metersjogg som nedvarvning. Efter det gick jag en kilometer och sedan hoppade jag av bandet och fick till en grundlig stretch. Väl hemma tillagade jag färsk tortillini med creme fraiche, chilisås och lite kryddor som åts tillsammans med paprika, tomat och färsk spenat. Gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0