Måndag

Måndag och lite närmre semester. Jag har suttit halva dagen (jo, typ!) och försökt få bukt med bilduppladdning hit. Utan resultat, så detta får bli ett bildlöst inlägg. Hur som helst. Om en liten stund ska jag dra iväg och instruera en Body pump och jag är laddad till tusen, trots denna trötta tysta måndag!
 
Min helg på landet gjorde mig gott och jag är redan redo att dra iväg igen. Då kan jag dra ut på löparrundor som är precis hur långa eller korta jag vill, jag kan köra lite styrka på gräsmattan, och jag kan gå en prommis eller två utan att ha någon mara som spökar i bakhuvudet eller något långdistanslopp att träna inför.
 
Jaja, det där med bilder tar vi en annan gång. Kanske när mobilappen börjar fungera eller när bildverktyget vill samarbeta. Man vet aldrig när det sker.. Ha en bra dag så länge!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeeej Emma :

Fasiken vad kul att du kommenterade så att jag fick din blogg :) Tack för midsommar och karatefyllan den gav x') Säger då det - kul var det så länge det varade :)

Vad är det för maraton du ska springa, din toka?

Kramar!!

Svar: Såklart jag gör det! :) Tack själv för midsommar, en grym dag blev det! Jag hoppas det kommer fler sådana dagar! Nu är det gjort - äntligen! jag sprang Jubileumsmarathon och det var verkligen en upplevelse! Hoppas allt är fint med dig och att du haft en fin helg! Kram!!
Emma Jordell

2012-07-09 @ 17:31:36
URL: http://dunderdryg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0