Sjukling

Buhu, jag är sjuk. Inte jättesjuk och inte jätteseg. Men ont i halsen har jag. Sjukt ont i halsen. Det innebär att jag får vicka bort mina två pass idag. Lunchcykel och min fina Body pump ikväll. Sjukt tråkigt tycker jag, framförallt eftersom jag bara kör en vecka till för att sedan ta en månads semester från mina klasser. Men så är det. Jag är mest tacksam för att detta dyker upp nu, efter maran, och inte dök upp någon gång under förra veckan. Usch vad tråkigt det hade varit att missa Jubileumsmarathon som nu, två dagar efteråt, känns hur bra som helst. Jag bara längtar efter att få sätta tänderna i en ny utmaning. Men först får utmaningen bli att bli frisk. Nu: C-vitamin.
 
Ha en fin dag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0