En dag kvar

Nervositeten kommer och går. Men om ett dygn och lite till är jag nog strax påväg till mål. Åh, den känslan, det är den jag vill åt. Och medaljen. Och prestationen. Och känslan efteråt. Det är där mitt fokus måste ligga när det går emot och känns tungt. Idag har jag laddat med mycket mat. Och Kan Jang och c-vitamin. Nu blir det film och godis.
 
 C-vitamin med hallonsmak, persika (eller vad det nu är..?) och så Kan Jang.
 
 
Här hämtade jag ut min nummerlapp och sedan tog jag en sväng in på Stadion och kände på fotbollsgräset
 
 Min nummerlapp. Om det vill sig väl imorgon ska den sparas på ett säkert ställe
  
Vädret imorgon. Jag är glad att det inte är 35+ och sol..
 
Nu ska jag käka min uppladdningssushi och sedan fixa det mesta inför imorgon. Pepp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0