Yo!

Man hinner nästan inte med i svängarna. I onsdags instruerade jag Body pump, nästan fullsmockat med duktiga deltagare. Underbart. Sedan var det dax för något mindre underbart. Begravning för en kvinna i sina bästa år som lämnade världen på tok för tidigt. Man ställer sig bara frågan: Varför?!
 
Igår var det jobb för fulla muggar. Sedan blev det sex kilometers löpning på löpbandet följt av att instruera en Cykel 55. Detta kan vara den grymaste (i positiv bemärlelse såklart) cykelklassen på länge. Alla gav gärnet och det var mycket uppskattat med härlig feedback och lite snack efteråt. Att mina cykelskor blivit snodda och att jag började klassen i strumplästen lämnar vi därhän. Det är dock inget jag rekommenderar..
 
Dagens frulle
 
Idag startade jag dagen med naturell youghurt, havregryn, linfrön, russin och mandlar. Gott. Till det blev det femtioelva koppar kaffe. Jag måste ju testköra min kaffebryggare liksom..hehe. Sedan var kroppen koffeinskakande. Så jag drog till gymmet och körde ryg och mage. Typ. Ryggdrag, roddrag, armhävningar, enarmsrodd med hantel, crunches på pilatesboll och plankan.
 
Nu har jag precis duschat och smällt i mig en Skyr med blåbär (vanilj är fortfarande godast..mumma!). Nu ska jag bättra på sminket och sedan dra iväg för att fira midsommar i detta underbara väder! Ha en fantastisk midsommar och ta hand om varandra!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0