Jubileumsmarathon 2012

Jag har startat min lördag med en sovmorgon (hoppsan, jag lyckades somna om!), ägg-och ostmacksfrukost och mango med keso samt televisionen med Stockholm Marathon 2012 i bakgrunden. Vädret är ju inte till sin fördel, men jisses vad sugen man blir på att ta sig runt sitt första Marathon. Och när detta damp ner i brevboxen blev det verkligen på riktigt. Jubileumsmarathon 2012. Och då känns det halvbra med den förkylning och ickelöpning jag ägnat mig åt de senaste två veckorna. Trist. Men, jag körde löpning igår och får lyssna på kroppen och köra kvalitetsträning till tusen. Jag ska ta mig i mål på mitt första Marathon någonsin.

Kommentarer
Postat av: Elin

Häftig att du fått startlappen! Som du tränat är du beredd i mängdträning, det är bara att hålla humöret uppe så kommer du klara det galant :)

2012-06-03 @ 09:35:19
Postat av: Emma

Oooh, jag är så orolig, än så länge är det långt till en Mara! Men med mer träning och lite vilja så :) Tack för ditt pepp fina du!

2012-06-03 @ 20:43:58
URL: http://faw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0