Onsdag

I morse var jag allt lite seg i benen efter gårdagens intervaller. Men ooh, vad jag gillar den känslan. På lunchen idag instruerade jag Body pump i Kista och det är så himla härligt med så duktiga deltagare. Och idag satt koreografin mitt i prick vilket gör att man kan lägga allt sitt fokus på coaching och peppning. Det i samband med grymt träningsvilliga deltagare är drömmen för en instruktör!

När jag kom hem drog jag igång två tvättmaskiner och fortsatte min mastodontrensning av kläder. Nu har jag en bautakasse jag ska lämna till någon inslamling och en till som jag tar med till kollegorna för att se om något kan passa. Och sedan ska jag testa mina vingar på Blocket med resten av alla kläder och skor, eftersom jag tycker Tradera är så nedrans tidskrävande.

Över till något roligare. Shopping, hehe. Det finns en anledning att min lägenhet svämmar över av kläder, skor och skönhetsattiraljer. Och man vill ju inte vara sämre bara för att man är i London. Liksom. Nu ska jag duscha och sedan köra på nagellacken nedan. En färg på varje finger kanske?


Mitt utökade skönhetsförråd efter London




Kommentarer
Postat av: Elin

Ett delikat problem med mycket kläder :)

Ser ut som du haft en grym helg i london, saknar och hoppas att jag snart snart snart också får åka dit. Har ju en lite crush på stan efter att den snodde min pojkvän där ett tag. hehe.

Jag har plockat upp lådan med mina sommarkläder och återupptäcker gamla favoriter. Blir nåt visst då man får lite färg på kroppen!

2012-06-13 @ 23:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0