Skyr

Igår när jag var och handlade köpte jag hem Skyr för första gången. Jag tog den med vaniljsmak och herreje vad god den var. Det känns fint med 16 gram protein per förpackning och med fem procent socker blir den ju söt, men det är ju tusen gånger bättre än den godispåse jag var och tallade på från början. Idag till lunch gjorde jag en favorit i repris och tog en med hallon/granatäppelsmak. Den var också god även om den inte slog vanilj på långa vägar. Och så blev det en ciabatta med ost/kalkon och lite mörk choklad på det.

Sedan har jag sprungit idag också och jag är nöjd med distansen. Jag återkommer om det. Nu ska jag knalla hem från mina päron efter middag och prat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0