Tisdag

Godmorgon!

Min klass igår gick fint rent träningsmässigt för mig. Men, jag lyckades tappa rösten ibland och jag blir så irriterad. Man vill skrika, heja, puscha och peppa i oändlighet och så sviker rösten. Man vill ju inte visa sig svag där framme så att säga. Men det gick och idag har jag nog lite härlig träningsvärk både här och där. Idag ska jag ut och köra löpning. Jag vet att jag varit sjuk så man får väl hejda sig och ta det lite lugnt, men ut ska jag och jag längtar. Men innan dess ska jag hinna med jobb och en sväng till tandläkaren. Och så ska jag berätta hur galen jag var i helgen..

Hoppas vädret bli lika underbart som det var igår. Här är två pics från min lilla lunchprommis igår för att rensa hjärnan en smula. Tusan vad bra man mår när solen visar sig och man får röra på sig!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0