Onsdag


Hej på er. Tiden går så himla snabbt. Det är knappt att man hänger med i svängarna. Idag har det varit en galen dag. Då var det såklart grymt skönt att få komma iväg till gymmet på lunchen och köra min härliga Body pump. Det nya programmet sitter och jag gillar det. Mer energi än det förra.

Igår sprang jag Vårruset med härliga människor. Det gick förvånasvärt bra. Med tanke på min ickelöpning de senaste veckorna plus en något envis förkylning hade jag mina förväntningar i botten. Trots detta och att det i princip var gångtempo den första kilometern blev tiden okej och min kropp svarade finfint på löpningen (bortsett från hostan efteråt). Nu ser jag redan fram emot nästa löppas. Imorgon kanske?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0