Trött och glad

Hej hopp!

Tisdag idag.
Eller ska vi säga torsdag eftersom det bara är en dag till helg? Det är ju faktiskt ledigt torsdag och fredag. Fabulous! Nu är jag på kontoret och trött som få, men rätt glad ändå. Jag sitter och funderar på om jag ska ta en sväng till gymmet på lunchen eller om jag ska spara mig till kvällens Cykelpass på Sats Medis. Min kropp är så trött, tung och stel så en lunchvila är absolut motiverad. Men känner jag mig själv rätt så.. För övrigt var min Body pump i Sumpan igår smockfull och det är så kul att se hur deltagarna utvecklas. Win!



Morgonen har startat produktivt så det är lika bra att fortsätta i samma stil. Ikväll, efter min cykelklass blir det middag med en kompis och sedan tänkte jag svänga förbi föräldrarna och få lite klänningsråd av min fina mor. Sömnen då? Den kanske vi inte ser allt för mycket av ikväll heller. Men som sagt, fyra dagars ledighet väntar inom kort. Pepp!

Ha en grym dag fina ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0