Veckans träning vecka 19

Hemkommen och nyäten efter mitt Cykelpass. Benen var tunga och jag blev trött redan under uppvärmningen. Men vad gör det när man får energi från grymt kämpande deltagare? Dock hoppas jag vara på banan med ny energi imorgon. Energin ska räcka till jobb, instruera Body pump, köra ett trökelpass ute och för att gå på kvartalsutbildning i Body pump med ny musik och nya övningar - grymt! 

Föra veckans träning:

Måndag: Instruera Body pump
Tisdag: Löpbandslöpning intervall 2x6x300 meter, totalt ca nio kilometer. Instruera Cykel 55.
Onsdag: Instruera Body pump
Torsdag: Simma 1000 meter
Fredag: Gymma rygg och biceps
Lördag: Löpning fem kilometer
Söndag: Löpning Flatenrundan ca 9,3 kilometer


Jag orkade verkligen
inte hänga på stan efter passet idag så det blev hemgång. Nu ska jag entra duchen och sedan blir det hockey. Och sömn. Zzzz..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0