Veckans träning vecka 20

Isch, halsen gör ont även idag så jag får vicka bort min underbara Body pump i Sumpan ikväll. Jag som har laddat som tusan och är redo med ny musik och nya övningar från release 82. Så irriterande. Men, det kunde varit värre, så jag får se fram emot och hoppas jag kan köra min onsdgaspump. Och min Cykel imorgon. Här kommer i alla fall förra veckans träning.

Veckan började bra med många och varierande pass. Men sedan började jag känna mig trött, seg och utan energi i kroppen. Det kändes som jag fick mjölksyra av att ligga och vila på soffan. Kanske var det kroppens sätt att vädja om vila? Eller kanske var det förkylningen som körde igång redan i tisdags?

Måndag: Löpning 300-metersintervaller x 4 med mera, totalt 7 km. Instruera Body pump.
Tisdag: Gymma bröst och triceps. Instruera Cykel 55
Onsdag: Instruera Body pump. Kvartalsutbildning Body pump
Torsdag: Tung löpning 5 km
Fredag: VILA
Lördag: VILA
Söndag: SJUK

Idag blir det tidig hemgång från jobbet och sedan vila på det. Imorgon är jag kry igen! Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0