Where have you been?

Godmorgon!

Läget är inte mycket bättre idag. Halsen är värre och förkylningen är nu ett faktum. Aaaaahh, jag vill inte! Det här blir den femte träningsfria dagen. Inte för att det gör något i sig, kroppen blir nog glad att få vila. Men då blir jag sjuk istället och vad är det för vila för kroppen? Jag missar därmed min Cykelklass på Medis idag. Usch och fy. Jag blir nog lite bitter av att inte röra på mig på några dagar. Hoppas hoppas (håller mina tummar och tår) att jag kan köra min lunchpump imorgon i Kista. Grym klass och nu är det ju med ny korre också. Men vi får la se.

Nu har jag förlagt kontoret till hemmet så nu ska jag vara produktiv mellan hostning, nysning och snytning. Det blir väl honung, vitlök och vitaminer idag också. Men det blir vad man gör det till. Så hey, nu kör vi!



Rihanna - Where Have You Been


Happy tisdag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0