En apa som liknar dig

Efter en Body pump med flera plus i kanten är man lycklig och endorfinhög som få. Idag var takten så grym och tekniken så fantastisk att det ibland var bättre att coacha tyst med diverse leenden och utstrålning än att prata. Herrejösses alltså. Att dessutom få en hel massa leenden tillbaka gör ju inte saken sämre. Nu har jag ätit en bautatallrik mat och ska väl hoppa in i duschen så snart benen orkar bära mig dit.
 
I helgen har jag annars gjort allt och inget. Halvdag i tosdags och bebismys med en liten kille. Ledig fredag med långprommis och mat. Lördag med treårskalas och häng i stan och en söndag med promenad på Skogskyrkogården, häng med vän och lite mer mat. Och så har vi spanat Så mycket bättre förstås. En smart programidé med grymma artister. Lyssna bara på Darins låtar hittills. Som godis i mina öron. Magnus Ugglas tolkning av Olle Ljungströms Jag och min far är också sjukt bra. Inte visste man att Uggla kunde beröra såhär.
 
 Darin - Stockholm 
 
Darin - En apa som liknar dig
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0