28 november 2012

Alltså vädret, vad tusan? Jag blev helt genomblöt av snöblandat regn när jag skulle ta mig hem idag. Jag åkte förbi päronen och hälsade på efter att de kommit hem från sin resa borta i Centralamerika. Ååh, lite avis. Men snart är det min tur för lite semester så jag kan stå ut lite till. Nu har jag precis kokat risgrynsgröt och ska ner och ta hand om kissen och öva lite Body pump till morgondagens pass i Kista. Jag är riktigt taggad för lite pumpande på lunchen imorgon. Det behövs i den lite för stressiga vardagen just nu. Men som sagt, snart semester!

 

Det är inte fint blingbling. Det är snöblandat (?) vatten. Det till och med droppade från ögonbrynen. Inte myspys. Men då blir det desto mer myspys när man väl kommer in.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0