Fredag

Vilken härlig torsdag jag fick ihop igår! Efter jobbet hade jag en dejt med min mor. En sko- och pizzadejt. Först gick vi och spanade höst/vinterskor och jag fick med mig tre par. Efter att ha ägnat en stund bland skorna var våra magar hungriga så vi slog ner våra rumpor på Pizza Hut. Och åt en god pizza med soltorkade tomater, ruccola och beasås och en massa annan pizzajox.

Sedan drog jag mig hemåt. Kom hem. Öppnade postfacket. Hade fått ett brev. Öppnade det. Oh, lite svettigt.. Yes! JAG HAR KLARAT TENTAN jag skrev i söndags. Steg ett på PT-utbildningen avklarad alltså. Härliga torsdag.

Sedan var det minst lika härligt att komma hem till min fina man.

Kram på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0