Torsdag..redan

Ojoj, tiden flyger iväg. Men det bästa med det är att jag är frisk (bortsett från diverse nysningar dagligen) och kör mina klasser igen. Wohoo! I måndags var det lunchcykel och Body pump för hela slanten. Det var inte så tungt som jag hade trott efter tre veckors bortavaro..förrän dagen efter. Gött mos, helt klart! I tisdags var det Tour de France-cykel, en slät etapp som kändes bra. Och efter den bröt pumpens träningsvärk ut. Igår var det dax att mosa kroppen på min onsdagspump. Den var något tyngre än i måndags, men jisses så kul det var. Emma är tillbaka!

I helgen var jag på möte på Sats också och var förbi och spanade in det nya centret i Kista, det kommer bli GRYMT!

Nu är det torsdag, och inte vilken torsdag som helst. Det är ju kanelbullens dag! Nu ska jag köpa bullar till hela kontoret (jaa, de som jobbar på kontoret..). Glöm inte att göra det du också!

Happy day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0