Fredag

Och så var det fredag. Och det känns helt fantastiskt skönt. På Body pumpen i förrgår körde jag hela nya 83:an och det gick finfint. Dock tar det ju några gånger innan koreografin sitter i ryggmärgen och man kan vara i sitt esse vad gäller instruerandet. Annars är det rätt lugnt på träningsfronten just nu. Nu är det dax för jobb och sedan ska jag ut och röja (äta i alla fall..) med några kollegor.

För övrigt har jag inte ätit sushi på en evighet så när man kommer hem från jobbet, är allmänt seg OCH sugen på sushi.. Då, mina vänner, smakar det gott! Två nya lack har jag införskaffat också. Och det lila har redan premiäranvänts. Och det gillas.

Vad mer då? JOOO, hockeypremiär igår. Mot Almtuna. Och hey, I love it! Som jag längtat efter detta. Allsvenskan en säsong och sen hej hej Elitserien igen. Vi vann igår men höll på att ge bort vår seger där på slutet. Pust.

Jobb nu. Njut av freeeedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0