Söndagssjuk

Igår vaknade jag med halsont. Inget mer med det eftersom jag kände mig pigg och ändå inte hade planer på att träna. Idag vaknar jag med halsont. Inget mer med det klockan sju på morgonen. Men efter att ha sovit till närmare halv tolv, och sedan svettats lite mer än normalt, varit lite öm i kroppen och haft lite skallebank, inser jag nu att jag inte är frisk som en nötkärna. Det var till och med jobbigt att ställa sig i duschen (och duscha) och mat vill jag inte ha. Blä. Skona mig. Jag känner mig klen.

Jag hoppas jag kan köra mina två klasser imorgon som planerat, men det ser lite mörkt ut på den fronten. Jaja, jag har precis hällt i mig en c-vitaminbrus och hoppas på det bästa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0