1 april 2013

Har ni blivit lurande idag? Jag hörde just att omkörningsfilen på en bit av E4:an skulle stängas av. Under den största trafikhelgen på året..hmm.. Och att Globentorget ska döpas om till Djurgårdstorget i och med flytten till Tele2 arena. Det är ju i och för sig en väldigt fin tanke, men om jag tror på det är en annan femma.
 
Något som i alla fall verkar sant är att våren verkar vara på ingång. Det är fortfarande kallt, men solen värmer ju som tusan och snön börjar smälta på sina ställen. Igår tog jag och karln en långprommis på Skogskyrkogården och på sina ställen åkte vinterjackan av. Sjukt skönt. Dock var ju inte tempot något att skryta om, och vi blev omgångna av både den ena och den tredje. Men vad gör det? Vi fick tanka både D-vitamin och luft i alla fall. 
 
 Vår. Sol och blå himmel
 
 
Senare drog vi in till O'Leary's Östermalm och såg fotbollspremiären. Och resultatet i årets allsvenska premiär har väl allt annat att önska. Vi hoppas att hemmapremiären och en vecka bjuder på lite roligare resultat. Nu är jag hemma hos päronen för att färga ögonbrynen och fixa deklaration och andra vuxenpoäng. Snart ska jag in till stan för bio, G.I. Joe: Retaliation. Bruce Willis kan väl knappat misslyckas i en actionrulle?
 
Ha en härlig första april! Tjing!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

https://www.sats.se/traning/grupptraning/real-animal-workout/
Jag vill göra en shrimp crunch :D

Svar: Haha, klockrent! Spana in filmen om det. Bästa :DJag vill sprattla som en fisk på land!
Emma Jordell

2013-04-01 @ 16:24:44
Postat av: Elin

Jag vill nog helst fightas med en livsfarlig orm (ihopskrynklad matta). HAHA!

Svar: Haha, bästa grejen! Varför inte liksom? :)
Emma Jordell

2013-04-01 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0