Frukost: Mangoröra

Så var det måndag och min pre-mammaledighet har börjat. Idag ska jag ägna mig åt att tvätta bebiskläder, bädda bebissäng, städa och lite annat pyssel. Spännande och overkligt. Men jag startade dagen med frukost framför Nyhemsmorgon. Det blev varm mangoröra med Keso och en macka. Mycket nyttigt och gott.
 
 
Mangoröra
Mixa två äggvitor med ett halvt paket tinad mango. Hetta upp lite olja i en panna och häll i röran och rör om tills det stelnat lite. Servera med Keso och resten av mangon. Klart!
 
Denna röra kan med fördel även serveras som sylt till gröt eller bara som ett mellanmål eller snack när suget sätter in eller som en grym proteinkälla efter träning.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0