Vecka 38

Godmorgon! Inga kommentarer om gårdagens avbrutna match på Stadion. Det är sjukt trist att några få som kastar in föremål ska få förstöra för alla andra. Hur som helst. Jag vaknade klockan sex efter att ha somnat sent och varit på toa en sisådär fem-sex gånger. Mer sömn hade ju varit att föredra. Men jag fick en härlig fruktost i lugn och ro och en lång mysstund med Ejla. Om en stund ska jag hem till en vän för lunchdejt och senare ska jag iväg till Sös för en öppen föreläsning.
 
Igår gick vi in i vecka 38+0 och nu börjar det dra ihop sig. Bebis är färdigbakad och ligger nu och gottar till sig. Bebis kommer när den är redo, och då är jag det.
 
Mysmagen 38 veckor gammal
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0