Ingen träning

Jag hade ju storslagna planer för utomhuslöpning idag. Men igår kunde jag inte somna och när jag vaknade i morse hade jag huvudvärk. Äh, tänkte jag. Det går över. Men nejdå. Två timmar senare låg jag med migrän och mådde sjukt illa. Två alvedon och två och en halv timmar senare igen kunde jag i alla fall stå på benen vilket kändes som ett mirakel! Då blev det en promenad och senare lunch och två alvedon till. Nu är jag fördigduschad och på väg mot dagens svenska JVM-match mot Norge. Jag hoppas huvudvärken håller sig i schack och att jag kan sova i natt. Lite bitter är jag allt att det inte blev någon löpning men jag är nog mer glad att inte hela dagen blev förstörd.



Kommentarer
Postat av: Elin

Du får ge kroppen som present att vila, jag tar ett biobesök istället för träning idag och det känns trots allt ändå rätt fint. Balans och allt sånt ;)
Krya så hörs vi!

Svar: Det var ju det där med vila ;) Haha, nejdå, jag har vilat rejält på sistone och ser till att klämma in vilodagar lite här och där! Tack å kram!
Emma Jordell

2013-12-29 @ 17:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0