27

Igår fick jag ta en sväng till Sös och stanna några timmar. Tur att jag fått hem nya Lifestyle Fitness och hade serier och musik att tillgå. Men mamma och bebis mådde fint så vi slapp bli kvar. Dock missade jag tyvärr den viktiga matchen i hockeyn igår. Men det var kanske lika bra det..

Inatt har jag sovit obefintligt mycket. Jag har nämligen fått ont i halsen och blivit förkyld. Igen!! Men jag får preppa med de medel som går och försöka undvika stress så mycket jag kan. Idag är det ju annars en väldigt stor dag. Min ålder har växt med hela ett år bara över natten. Så jag gläds åt alla gratishälsningar, de är guld värda! Morgonen har jag annars startat hos barnmorskan där allt såg fint ut. Nu är det strax dags för jobb.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0