28 februari 2013

Här om dagen fick jag lite kvalitetstid med min karl. Vi var på Koh Pangan och jag käkade världens godaste ribs och världens bästa efterrätter, banana pancake och banana split. Jag behöver knappt tala om att vi rullade därifrån och att biosnackset inte fick plats. Efter maten var det biodax. Berättelsen om Pi. En fin historia, helt klart sevärd.

Nu har jag precis varit hos mäklaren och skrivit på försäljningen av min lilla pärla. Jag kommer sakna den som tusan, men får i alla fall bo kvar i huset ett år till. Nu är jag på väg till kontoret för några effektiva timmar.

 

Ribs med dipp, efterrätt med socker och bio med mys. Topp!

 

 

Tjing!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0