Bra torsdag

Åh, gårdagen var ju bara för härlig! Alla hjärtans-cupcakes på jobbet och ett blombud med världens finaste blommor. Och så fick jag fin kvalitetstid med min andra hälft. Det blev sjukt god grillmiddag på Matboden på Söder. Därifrån rullade vi vidare för att ta en öl (nä, inte jag..), vidare till Waynes för äppelpaj med vaniljsås och vidare till bion för att se nya Die Hard-filmen som var helt ok. Filmer med Bruce Willis är ju ofta det. Mätta, trötta och väldigt nöjda åkte vi hem.

Och så vaknar jag 04:45. Mysigt. Men det är fredag! Och mysfrukost på kontoret, hälsoföreläsning vid lunch och födelsedagsmiddag för en väldigt fin vän ikväll. Med många andra fina vänner. 

 

Jodå, världens finaste blomster!

 

 

Mat och fika. Gott!

 

 

Med vänlig hälsning, nöjd tjej!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0