Onsdag

Fortfarande sjukstuga, som så smått börjar övergå till friskstuga. Peppar peppar. Idag har jag flängt runt en del, men har fått mycket gjort. Och roddat med både det ena och det tredje. Jag har handlat och konkat en massa mat för lite tacomys på fredag. Dessutom har jag varit förbi päronen och spanat sängkläder till bebissäng. Och nu har jag beställt en massa spännande hårprodukter för att få lite fason på kalufsen. Och nu kanske jag borde sussa? Min rygg smärtar. För att inte tala om vad det gör under bröstkorgen, mest på höger sida. Ibland vill jag mest gråta lite. Men det är ju en dag imorgon också, då kan det ju vara bättre. Positivt, ni vet!
 
Kram!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0