Onsdag

Usch, jag har fortfarande så ont i halsen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Dessutom är jag dunderförkyld och har rinnande ögon. Jag är inte superpigg med andra ord och huvudvärken ligger och väntar där inne i skallen.

Igår somnade jag när jag kom hem. Sedan lagade jag mat, och gick upp i min lägenhet och bytte glödlampa, tvättade fönster, planterade blomma och piffade lite. Dessutom sanerade jag kylen. Snart ska den fotas och läggas ut för försäljning. Inte bara kylen alltså, utan hela lägenheten. Med kylen.

Nu ska jag till jobbet och vara effektiv och hoppas att det halsonda ger med sig. Så här länge har jag aldrig haft ont. Träning är det inte tal om, så den får vänta ett antal dagar till. Nu har jag dessutom inte bara mig själv att tänka på, så det är en anledning att kanske plocka med den där extra vilodagen som man annars lätt vill glömma..
 

Man ser det man vill se. Kom ihåg det.

 

 

Ha en härlig onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0