Post semmeldag

Jag har hunnit med tre semlor på två dagar. Och så har jag hunnit pigga på mig från min elaka förkylning. Nu ska jag bara jobba bort mitt nässprayberoende och sedan är jag på banan igen. Jag ser fram emot att få instruera min cykel på måndag igen. Och återinta gymmet för lite lätt styrka.

Idag har mäklaren varit och fotat min lya. Så nästa steg är att lägga ut den för försäljning och sedan köra visning. Nu är bollen i rullning och det känns bra. Nu håller vi bara tummar och tår att bollen rullar som den ska. Sedan kan jag flytta mitt fokus till kommande bebis och allt vad det innebär. Topp!

Nu ska jag dock lägga mitt fokus på hockey. Djurgården-Västerås och förhoppningsvis en trepoängare att gå och sussa med. Och vakna upp till alla hjärtans dag. Myspys!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0