Söndag

Helgen har varit minst sagt lugn. I fredags fyllde min fina man ett år plus och det blev en stillsam middag framför hockeyn. Sedan började hostan och natten till gårdagen var jobbig. Mest hosta, minst sömn. Tanken var middag ute med svärpäronen igår, men jag var för krasslig och stannade i sängen. Igår kväll kändes lungorna trasiga med träningsvärk. Då passade det bra med Melodifestivalens sista deltävling och en avokadorulle på det. Efter nästan tio timmars sömn har vi tillbringat förmiddagen framför skidor och lagsprinten där Sverige tog silver på både herr- och damsidan.

Sedan var det visning av min lägenhet. Då låg jag och hörde folk tassa omkring där uppe. Nu håller vi tummar och tår för många intressenter! Nu ligger jag och läser och har bästa sällskapet i form av Ejla som krupit ihop och somnat mellan mina ben. Sötare myskompis får man ju leta efter!

 

Myskompis

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0