27 januari 2013

Gårdagen spenderades med brunch Kung Carls Bakficka med mina två brudar. Vi pratade, myste och åt gott. Sedan åkte jag hemåt, mötte upp min karl och vände in mot stan igen för att dra en bio. Då alla föreställningar var slutsålda tog vi en säng förbi NK igen för en snabbshopping på DKNY. Glada och nöjda (jag i alla fall..hehe) åkte vi hemåt, köpte mat och hyrde tre filmer. Efter 30 minuter av den första filmen sov vi båda. Men det kan ju bero på att det blev lite sen hemkomst efter 30-årsfesten i fredags. Men galet trevligt var det och då är det ju svårt att slita sig.
 
Idag har vi varit i Barkarby där jag fyndade på Filippa K, handlade en träningstopp på Nike och hämtade upp en massa barnsaker från mitt jobb för att frakta hem. Sedan dess har jag parkerat mig hos mina föräldrar för jobb medan päronen sitter i bastun och myser. Fin födelning om du frågar dem.
 
Imorgon är det måndag igen vilket innebär en Emma på spinningcykeln. Bästa starten på veckan enligt mig! Jag börjar fundera på om det inte är dax för lite ny musikmix snart igen. Det blir i så fall den sista innan jag tar någon form av pre mammaledighet även från spinningen. Konstig känsla.
 
Ha en fin söndag och ta hand om varandra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0