Nyår 2012/2013

Jag är trött, känner mig lite bakom flötet (jo, mer än vanligt..) men väldigt nöjd. Det nya året kunde inte startat bättre. Efter två timmars sömn är det väl inte mer än rätt att ögonlocken står på halv stång och hjärnan går på halvfart. Väckarklockan ringde klockan sju i morse och sedan var det omöjligt att somna om. Aaahh! Nyårsafton bjöd annars på trerätters, minst en liter Fanta och såklart trevligt sällskap.
 
Förrätt
 
 Huvudrätt
  
 Efterrätt
 
Efter efterrätt
 
 
Nu har jag precis varit på bio och sett Sune i Grekland och mot slutet var det jag som satt och nickade till och hade myror i benen. Mystisk känsla. Nu är jag hemma igen och ska spana film och käka avocadorulle. Imorgon är det jobb igen så det är bara att gilla läget när klockan ringer imorgon bitti. Igen.
 
Gott nytt 2013!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0