Tisdag

Godmorgon!

Nu är jag på väg till jobbet för jobb och kurs i engelska. Sedan ska jag rulla ner till gymmet och köra igenom kroppen. Jag ska bara fnula ut hur jag ska lägga upp dagens pass. Det var länge sedan jag var på gymmet och tränade så jag vill mest känna på ALLA maskiner, vikter, TRX, krttlebells, bosubollar.. Jag har lunchen på mig. Idag inviger jag mina nya stödstrumpor jag beställde förra veckan. Jag försökte trockla på mig mina nya stödstrumpbyxor, men med begränsad morgontid gav jag upp det till förmån av mina nya blårandiga kompisar. Och jag tror vi klickar.

Ikväll blir det möte följt av matlagning följt av lite Hollywood-fruar följt av lite sömn. Det blir en bra tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0