Viktig

Rosa skrot
 
Efter lite småkänningar i magen och lite flyttarrangemang på jobbet kände jag att det var dax att gå hem och vila kroppen. På vägen hem mötte jag Elin och sprang jag förbi Rosa skrot och fina Tereses releasemingel för sin bok, Viktig - från matmissbrukare till träningsförebild. En bok med ett viktigt budskap och ett aktuell ämne. Det bjöds dessutom på dumplings, Witamin well och en hel del sociala människor.
 
Härlig dumplingsmiddag
 
 
Terese pratade om boken och läste en liten del ur den. Det var nästan så att en tår trängde fram av att lyssna. Vilken resa hon gjort. Det ska bli spännande att sätta tänderna i den.
 
Terese i egen hög person
 
Jag haffade ett exemplar av boken..
 
..och fick lite grejer med mig hem
 
 
Tack till Terese och samarbetspartners för denna energikick mitt i allt. Nu ska jag fortsätta läsa årsredovisning, slänga ett öga på hockeyn och kanske få i mig något att äta. Och vila min lilla rygg som känns lite trasig. Men bara lite. Jag har ju träningsvärk också. I ben, rumpa, rygg och biceps. Fantastiskt härligt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Terese Alvén

Tack för att du kom och delade min kväll! kram

Svar: Tack själv Terese! Mycket roligt att få dela din releasekväll och framförallt att sprida rätt energi vidare! :)
Emma Jordell

2013-01-25 @ 15:36:19
URL: http://sparkibaken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0