Tisdag

Hej hopp! Igår lunchade jag med mina barndomsvänner på ett mysigt ställe på Söder. Vi avslutade med fika och världens godaste nötrulle. Vi pratade, pratade och pratade om livets viktiga saker. Sjukt mysigt och jag åkte hem med ny energi i bagaget! Och tanterna var sjukt gulliga med Alicia. Där har vi två givna barnvakter! Sedan blev det dammsugning och moppning hemma. Inte min favoritsyssla, men nedrans skönt när det är gjort.

Idag har jag åkt in och lunchat med kollegorna i solen. Sedan stannade jag uppe på kontoret och pratade en liten stund. Sjukt trevligt. Sedan kikade jag runt i lite affärer och hittade ett par Adidastights och en svart klänning. Och nu åker jag hem med ny energi för andra dagen i rad. Yes!

Nu bär det av hemåt för en liten rensning av garderoben. Ut med gravidkläder och in med lite nytt. Sedan kanske det blir en tur upp på spinncykeln alternativt en snabb promenad. BRA dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0