En månad kvar

Jag startade dagen med ett besök hos barnmorskan. Allt såg fint ut och bebis ligger nu fixerad med huvudet nedåt. Och det känns. Det trycker neråt och det blir inga långa promenader utan en toa inom räckhåll. Men sitter jag ner känns livet i princip som vanligt.
 
Nu ligger jag och tokmyser med Ejla. Det finns inte mycket som slår en sådan mysstund där hon lägger ner galenskaperna för en stund och är så gosig att man inte vet vart man ska ta vägen. Strax ska jag se klart Searching for sugar man som jag råkade somna till här om dagen och käka lite choklad och Tyrkisk peber som vi fick från FBBC i lördags. Alltså chokladen är riktigt riktigt god. Life's good.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0