Fredag

Äntligen fredag! Denna vecka kan sammanfattas som..en trött vecka. Jisses, ibland har jag varit så trött att jag nästan somnat sittande. Egentligen borde jag vara på Hovet i detta nu och heja fram ytterligare en Djurgårdsvinst. Men istället ligger jag på föräldrarnas soffa och ser matchen. Just nu känns det som ett väldigt bra beslut.

När jag kom hem hade min Body pump #85 kommit, så i helgen ska jag försöka lyssna in mig lite på den. Jag kommer ju inte instruera denna release alls, men lite måste man ju hänga med. I helgen ska jag även kirra lite ny cykelmusik till mina sista måndagsklasser. Och besöka tandläkaren. Och det bästa av allt. Jag ska på Melidifestivalfinalen imorgon. Och som att det inte vore nog. Carola kommer uppträda under finalen! Tjoho, bästa grejen!

Happy fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0