Fredagsträning

Efter att ha vaknat på helt fel sida strax efter klockan sex var det härligt att dra med min fina man på lite träning. Endorfinerna vet verkligen hur de ska jobba. Jag körde 25 minuter på cykeln och sedan följande upplägg med lätta vikter.
 
Triset (axellyft åt sidan 10 - bicepscurls 12 - axelpressar 10) x3
Superset (bicepscurls 10 - tricepspressar 10) x3
Hantelpress 3x10
Rodd med hantlar 3x10
 
Sedan blev det en lite lättare stretch och sushilunch på det. Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan försöka vila bort min påsmygande huvudvärk. Om jag lyckas blir det födelsedagsfirande ute ikväll.
 
Frukost: Naturell youghurt med Risentas müsliblandning + russin - Ego me i vecka 36+4 - Träningsglädje i matchande färger - Dagens lunch
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0